Gânduri portocalice

Aromă concentrată de portocoale, mirosul bucatelor ce le pregătește mama în bucătărie și desigur senzația unei fericiri depline care are gustul unui roșu aprins și a unei așteptări naive – reperele celei mai deosebite perioade a anului  trecător.

Am reușit să petrec astăzi trei ore în ambuteiaje, să alerg rapid prin market pentru a înhăța ultima sticlă de șampanie, m-am văzut cu prietenii la un pahar de ceai matinal și am admirat în același timp peisajul inedit de iarnă teribilă…teribil de frumoasă și imaculată. Cum să nu crezi în feeria sărbătorilor de iarnă, dacă orașul a fost inundat în zăpadă cu  două zile înainte de finalul spectacolului “2014”?

Nu am avut intenția să scriu un articol de însumare a victoriilor și eșecurilor anului ce trece, dar e greu să mă abțin. A fost un an….diferit. În sfârșit m-am maturizat, mi-am schimbat modul de a gândi, am fost în țări care m-au impresionat, am făcut lucruri [bune și rele] la care Alex din 2013 nici nu s-ar fi  gândit  și în sfârșit, am inceput să mă iubesc și să mă respect după ce am dat jos o duzină de kilograme de tristețe și neplăceri. Da, au fost și momente de dezămăgire, de despărțire, de săruturi dizolvare în trecut, de pași făcuți în direcția greșită … dar nu regret nici o clipă de ceea ce am zis, alegerile care le-am făcut sau de obiectivele pe care le-am atins. Scriu aceste rânduri cu un zâmbet larg pe față, ascult playlist-ul de Crăciun și dansez pe scaun îngânând melodiile care mă induc într-o stare euforică.

Ce îmi doresc în 2015… să continui să mă bucur de prima zăpadă, sa mă joc pe stradă cu câinii necunoscuților, să mă dezvolt dar să-mi păstrez specificul, să fiu înconjurat de persoane în care pot avea încredere și un orizont spiritual cât mai larg.

LA MULȚI ANI, DRAGI CITITORI! ÎN ANUL CARE VINE, NU UITAȚI SĂ VĂ  ABATEȚI DE COTIDIAN ȘI SĂ AVEȚI TIMP PENTRU A ZBURA, MEDITA ȘI VISA. VĂ MULȚUMESC PENTRU COMENTARII, CRITICĂ ȘI LIKE-URI!

(Apropo, dacă nu ați reușit să cumpărați șampania voastră preferată, vă sugerez să vă îndreptați cât mai rapid spre market-ul din apropiere.)

2 thoughts on “Gânduri portocalice

Leave a Reply

