Despre blugi și hibernare

Șorții și maiourile sunt aruncate în colțul camerei. La moment îmi mai amintesc de zilele calde ale celui mai frumos anotimp, păcat că cu timpul vor fi acoperite de câțiva centimetri de praf, dar nu am de gând să le strâng în dulap. Chiar când va fi iarnă cumplită afară, șorții de jeans vor sta lângă vazonul cu ficusul pe care mereu uit să-l ud. Va mai cădea o dată în săptămână câte o picătură de apă nefiltrată pe ei schimbându-le aspectul, în rest vor putrezi de singurătate.

 Plimbându-mă pe una din puținele alei bine asfaltate din capitală mi-a căzut o frunză pe cap. Ca un tip romantic ar fi trebuit s-o pun în carte și să scriu cu stiloul negru că e prima frunză căzută din această toamnă sau prostii asemănătoare. Nu am făcut-o. Am cerut bricheta de la tipul care stătea sub copac fumând și am ars-o. A ars repede emanând un fum apoape străveziu în care am început să văd momente din viața mea: cum tatăl  mă învăța să merg cu bicicleta, primul concert, prima traumă fizică și dramatică din copilărie și alte amintiri cărora nu le dădeam mare importanță. A fost atât de plăcut. Bicicleta ruginește la bunica, cicatricea de pe piciorul meu drept e mereu ascunsă sub pantaloni iar trupa la concertul căreia am asistat demult a ieșit la pensie. S-au schimbat multe lucruri. De unele aș dori să uit, altele sunt imprimate adânc în sufletul meu dar încerc să nu le atrag mare atenție. Vreau să ascult chillout-ul din căști, să mă plimb pe alee cu gândul că ar trebui să-mi arunc totuși lucrurile de pe podea în dulap, iar amintirile, amintirele să ardă ca o frunză automnală intrând într-o mică hibernare până la momentul când voi asculta valurile mării pe plaja pustie la ora cinci dimineața.

One thought on “Despre blugi și hibernare

Leave a Reply

