Student in Romania: 2

28 septembrie 2013, ora 18:09

A treia zi. Încep să mă deprind cu viaţa studenţească şi cu micul oraş – Ploieşti. Apropo despre acest oraş, oamenii îmi par atât de liniştiţi şi amabili, nimeni nu se grăbeşte, nu-i gălăgia Chişinăului pe care n-am observat-o atâţea ani, dar acum îi duc lipsa… Interesant.

Despre viaţa de student. E fain. Comunic cu mai multe persoane: unii, din anul întâi, sunt pierduţi ca mine şi încă nu-şi dau seama ce-i aşteaptă dar socializează, glumesc, se râd, alţii, cei mai mari, pentru noi sunt nişte profi fără calificare – ne ajută să depăşim această perioadă, ne arată oraşul, ne povestesc ce va urma . Îmi place acest colectiv prietenos.

Să zic că-mi este atât de dor de casă nu pot, mai degrabă îmi lipseşte familia de care eram atât de mult atârnat. Spre marea mea fericire apelurile telefonice mă calmează şi-mi ridică dispozitia. Cu prietenii mei n-am avut ocazia să vorbesc, îmi este interesant câţi din ei îşi vor aminti de mine. Mai vedem. Vreau mai repede să înceapă anul academic şi să mă arunc în bezna cunoştinţelor.  ADIOS AMIGOS !

5 thoughts on “Student in Romania: 2

Leave a Reply

