Student in Romania : 1

26 septembrie 2013, Ora 16:43.

Sunt obosit, drumul m-a extenuat completamente, în plus şi micile surprize-bombe puţin m-au eclipsat negativ. Dar totuşi… sunt în România, fraţilor ! Am parcurs 600 km, 9 ore de discomfort şi iată-mă, stau pe patul meu comod şi scriu pentru o nouă categorie a blogului meu. Cum mă simt? Ciudat, straniu… pentru prima oară mă simt îndepărtat de familie şi prieteni, de oraşul şi camera mea unde mă simţeam protejat şi liniştit. Acum simt un  zbucium.

Mulţi studenţi, diferite naţionalităţi, campus imens şi toate clădirile seamănă leit unele cu altele. Cum să le diferenţiez? Nu vreau să înşir lista de neplăceri pe care deja le-am întîlnit, dar nu pot să omit un punctuleţ… sunt într-o cameră de 3, dar au mai adus încă un pat…ce o fi însemnând asta? Încă un colocatar? Strange… Vedem ce mă aşteaptă mâine, mai am cîteva zile libere şi aştept să am mai repede acces la internet pentru a publica acest articol.

Din această clipă încep o nouă viaţă. Trebuie să ard podurile… dar le aprind mai târziu, încă nu mi-am luat rămas bun de la trecut.

26 septembrie 2013, Ora 17:20

One thought on “Student in Romania : 1

  1. Cîte se leagă,cîte se şterg din viaţa ta! Printre multe sunt şi cele ce-ţi dau ceva de înăeles. Cît de bine ar fi să le observi. Nici o decizie,nici un cuvînt în pripă. Rezistenţă şi forţă în afirmare. Suces. Cele ce au fost te aşteaptă cu drag şi
    răbdare.Nu te întrista,totul a fi bine…

Leave a Reply

