cAcTuS

Cactus wallpapers hd

04:45 AM

Mă trezesc ca un maniac obsedat de sânge proaspăt și-n aceeași clipă-mi verific telefonul. Zero mesaje. Zero apeluri nepreluate. Cool, toți au uitat de mine. Gânduri filosofice la cinci dimineața, pat cald, absența soarelui, peisaj umoristico-pesimist afară… mă transform într-un robot neînțeles de societate. Dar îmi convine acest rol. Nimeni nu știe ce se ascunde în spatele zîmbetului meschin (și extreme de atrăgător). Nu depind de nimeni, nu-mi sfărâm nervii cu dramele zilnice, sunt cu toți și cu nimeni, sunt prezent dar cu siguranță teleportat într-o altă realitate. Nu simt nimic, sau nu, să fiu sincer, simt durere în stomac (cînd îmi este foame), durere în cap (cînd suprasolicit creierul), durere musculară(cînd am nevoie de somn)…și gata! Ah da, și ghimpii de cactus care-mi înțeapa degetele pînă la substanța roșie , mă mai trezesc din repausul meu gen “frumosul adormit” . E cu mult mai ușor așa. Tragi concluzii, ești în rol de observator și nu actor a teatrului absurd. Chiar devin înrudit cu planta mea iubită: am nevoie doar de soare, pot supraviețui în orice condiții și în singurătate totală și mă apără ghimpii propriei imaginației de haosul înconjurător… Cactus social – c’est moi!

5 thoughts on “cAcTuS

  1. Desi cu multi tepi, cactusul infloreste rar, dar bine, in toata splendoarea, unica si inconfundabila. Ma bucur ca te consideri un cactus. 🙂 Se pare ca esti deosebit.

Leave a Reply

