Experimentul Casanova: Începutul

Image

Chiar dacă coșmarul s-a încheiat acum câteva zile, o mulțime de întrebări fără răspunsuri mă mai frământă .  Cât de repede o voi uita? Când îmi voi găsi o nouă jertfă spirituală? Ce trebuie să fac pentru a evita același sfârșit a romanului?

Astfel, după ce o zi întreagă mi-am cutreierat  în lung și’n lat spațiul metafizic încrustat și ornamentat de imaginația mea excesiv de perfecționată, am decis să efectuez un experiment descreierat (după părerea mea). Deci, ce-mi propun eu mie: Să realizez un așa-numit uprgrade al propriului “eu”, mizându-mă pe articolele de pe net, cărțile celor mai faimoși și doriți burlaci, sfaturile Don-Juanilor epocii contemporane și desigur pe învățămintele acumulate pe durata relațiilor mele precedente.

Cum trebuie să fie el, bărbatul ideal care-și schimbă partenerele în fiecare săptămână dar tot rămâne cel mai cel mai pentru ele? Cum trebuie să fie relația ideală între doi tineri? Se mai poate oare ea [relația] baza pe sentimente, sau totul se limitează doar la sex și petreceri ? – sunt doar cîteva din întrebările, răspunurile cărora [sper] să le aflu în viitorul apropiat.

Experimentul Cassanova începe acum, iar eu vă voi informa regulat cum decurge transformarea mea dintr-un romantic tipic într-un spărgător de inimi . Metamorfoza completă mă așteaptă!

6 thoughts on “Experimentul Casanova: Începutul

  1. Aiureală. Hai să le luăm pe rând.
    „Bărbatul ideal care-și schimbă partenerele în fiecare săptămână”- bărbatul ideal nu-și schimbă partenerele, el are una, dar e dorit de mai multe, să zicem.
    Relația ideală între doi tineri nu există. Depinde de ambii parteneri ca s-o facă să reziste și să realizeze dacă merită să suporte toate cele neplăcute în numele clipelor frumoase. Cu alte cuvinte, să stabilească dacă raportul dintre plăcut și neplăcut în relație e unul rentabil.
    Sex și petreceri, asta e doar distracție (un fel de, eu nu prea mă distrez așa, de ex). Dacă e vorba desper o relație adevărată, nu mai vorbim despre petreceri. Sexul trebuie să vină ca o continuare firească a relației sentimentale.
    Nici nu știu de ce îmi mai răcesc gura de pomană, sunt destul de sigură că o să încerci să-ți continui experimentul (poate cu eșec) chiar după ce o să citești asta. 🙂
    Poate că m-am săturat de situații în care romanticii se martirizează în urma unei relații nereușite, vrând să devină macho. Voi nu realizați că din cauza asta există așa fete? Atâta timp cât o să existe tipi de care vrei să devii tu, atâta timp or să existe și fete care au doar un interes parțial. Și invers.
    Poate că nu ești chiar atât de romantic cum susții dacă ai asemenea gânduri. Сu siguranță așa e.
    Și ca să nu par o adevărată „bitch”, îți zic și ceva frumos. Dacă o să continui să fii așa cum pretinzi a fi, adică romantic incurabil, o săți găsești pe cineva ca tine. Dacă o să încerci să devii un imbecil, iarăși, o să găsești pe cineva ca tine.

    • da, dreptate ai referitor la citeva din argumentele pe care le-ai propus. Dar totusi, efectuez acest experiment cu scopul de a intelege, de ce, cind vine etapa decisiva, fata il alege [aproape in toate cazurile] pe reprezenantul masculin ce se atribuie categoriei ‘bad boy’? Chiar sunt curios sa aflu de ce. Eu nu zic ca ma transform definitiv intr-un Casanova sau smth like this, cum am zis mai sus, e un experiment. Deja, dac[ se va solda experimentul cu un eșec sau voi primi răspunsurile la întrebările mele, voi vedea peste o perioadă te timp 😉

  2. Mereu am fost de parere ca noi fetele ne plangem degeaba ca baietii sunt ” flusturatici” si “nepasatori” , ca schimba fetele ca pe sosete si ca se joaca cu ele … din cauza noastra se intampla ca unii dintre ei sa devina asa .

  3. ar fi o idee interesanta, mai ales ca si eu ma gindeam uneori ca ar fi mai usor sa devin o “femeie vamp” careia sa nu-i pese de sentimentele celor carora le fringe inimile , dar in final ramin a fi ceea ce am fost dintotdeauna … probabil e un blestem(sau binecuvintare) cu care ne nastem ,noi, romanticii… sa vedem e-ti reuseste tie…

Leave a Reply

