Diary of a poet: Sex On Fire (part IX)

Image

Afară ninge. E anotimpul meu preferat. Drumurile sunt pustii, câinii latră necontenit, iar eu sorbesc ciocolata fierbinte ascuns în fotoliu. Admir peisajul unic prin geam. Îmi vibrează celularul, pe ecran apare poza unui înger care-mi zâmbește. Nu, mai  bine ignor sunetul. N-am chef de vorbă. Vreau să mă scufund în bezna gândurilor. E timpul să mă înalț spre o altă dimesniune, spre o altă paralelă a sufletului.   Sunt înconjurat de nimfele nude ce dansează în jurul meu.  Un hazard demonic  îmi umple sufletul…ele se apropie de mine hipnotizându-mă prin privirile desenate cu o perversă dorință fizică. Sunt aruncat în foc (uh, ce senzație plăcută!). Îmi ating cu mâinile fine fața, gâtul, abdomenul, zona… și mă îngroapă în îmbrățișări înflăcărate.

Se pare că am fost teleportat într-o altă galaxie. ..am prea puțin spațiu în Calea Lactee. Îmi umezesc buzele excitat de visul fantastic. Miroase a portocale – aroma copilăriei. Remarque-ul început acum un deceniu tot mai stă împânzit pe masa prăfuită. Mă simt bine…în singurătate, în lumea propriilor iluzii, într-un haos ordonat. Dar chiar și în această clipă de libertate spirituală mă frământă un gând – ea. Telefonul iarăși mă deranjează. Nu cred că vreau să răspund… Simpatica fată ce-și ascunde fața sub masca unei Femme Fatale a stricat totul. Prea mult teatru! Totul putea fi altfel! De ce mă tot sună? O plasez în lista de așteptare, am și eu principiile mele. Acu’ mai bine mă ascund sub plapuma caldă și-mi continui visul. Nimfele mă îmbrățișează, lumânarea arde, aroma portocalelor învioreză aerul… dar ce face ea? Nu-mi pasă. Mint. Chiar îmi pasă!!!

Leave a Reply

