Te iubesc…

Image

Te iubesc  pentru  faptul că fiecare dimineață te razemi de geamul meu și mă admiri răsuflînd din greu.

Te iubesc pentru că unde nu m-aș afla, mă înconjori, te apropii de mine, mă furi de la realitate și mă arunci  în abisul fumului suriu și atît de tămăduitor, dar atât de rece.

Te iubesc pentru că m-ai învățat să văd coloratul în zilnicul chinuitor.

Te iubesc pentru că nu mă grăbești: mă lași să mă frământ  în capcana meditațiilor, să mă bat cu capul de perete până cînd nu-mi înțeleg greșeala.

Te iubesc pentru săruturile la nivel molecular care mă molipsesc  cu energie utopică și mă ajută să zbor peste persoanele posomorâte și jalnice care prin prezența lor poluează tabloul magistral, sublim a unei noi zile.

Te iubesc pentru că strici dispoziția fiecăruia, dar pe mine mă inspiri, mă copleșești.

Te iubesc pentru că te ascunzi de mine în colțurile întunecate a rațiunii, iar apoi te lași găsită în cerul profund a unui simplu zîmbet.

Te iubesc, ceață, pentru că în perioadele grele ale vieții mă vizitezi regulat lăsînd picături de susținere pe feastră iar apoi mă îmbrățișezi și mă ții lîngă tine pînă când nu insuflu armonie sufletească. Îți mulțumesc.

13 thoughts on “Te iubesc…

  1. ”Te iubesc pentru că nu mă grăbești: mă lași să mă frământ în capcana meditațiilor, să mă bat cu capul de perete până cînd nu-mi înțeleg greșeala.”
    Frumos…

Leave a Reply

