Diary of a Poet: Reload (part VI )

Image

–          Dragă, dormi ? – mă întreabă silueta ascunsă în ungherul camerei.

Eu mi-am scos capul de sub pătură, am pus lent picioarele pe podeaua de faianță și în întuneric m-am îndreptat spre ungher.

–          Unde ești? – am interogat eu achipuind peretele fără a o găsi. Iarăși te joci cu mine? Ajunge! – am strigat și m-am proptit de dulapul din nuc acoperindu-mi ochii cu mîinile asudate și tremurînde.

Deja se făcea dimineață cînd m-am trezit în mijlocul camerei pe podeaua rece. Din nou halucinații. Încă un coșmar. Încă o noapte chinuitoare.  Încă o durere adîncă. Se pare că această istorie n-are sfîrșit sau… nu vrea să se sfîrșească.

Respir greu. Pumnii îmi sunt încordați. De fiecare dată cînd vibrează celularul – tresar de parcă cineva mă înjunghie. Horror-ul care a evoluat dintr-o dramă cu elemente de comedie, schițează tot mai multe răni pe corpul meu istovit și însetat de viață.

De ce eu sunt cel care trebuie să treacă prin această încercare?

Mă apropii de oglindă. Îmi “admir” fața slăbită și ochii lăsați în jos. Spontan, îi simt răsuflarea. Mă întorc.

Iarăși mă trezesc vid pe podeaua din cameră.

4 thoughts on “Diary of a Poet: Reload (part VI )

Leave a Reply

