Într-un pas cu moda ???

Image

Azi m-am trezit la ora cinci. Am simțit curentul rece care venea din fereastra deschisă. După ce am închis-o, n-am mai putut adormi și încercînd să-mi amintesc visul am pomenit doar un sinucigaș îmbrăcat într-un costum semnat Hugo Boss care fotografia florile care se ridicau pe unul din mormintele din cimitir. Neobișnuit . Poate e un semn? Trebuie să consult cartea de interpretare a visurilor. Floarea înseamnă fericire, costumul – griji financiare, fotografia – cuceriri sentimentale… Glumiți? Și ce pot să înțeleg din acest amalgam de absurdități? Nu, ajunge să-mi pierd timpul tăvălindu-mă-n  pat. Am nevoie urgent de o bună doză de cofeină. Deschid dulapul – n-a mai rămas nici un gram de cafea. Minunat. Și acum ce beau? Ceai? Pff, nu merci. Acum n-am dispoziție. Mă duc să-mi postez un nou status pe facebook: “Dezămăgit în viață. Din nou în depresie.”

Image

Din nou în depresie? În fiecare zi ești în depresie, ce mai departe? Sincer, nu pot înțelege acest cuvînt. Depresia este o tulburare a starii afective, care duce la aparitia unei trăiri de tristete sau de pierdere a sperantei pentru o perioada indelungata de timp și bla bla bla. Oameni! Luați-vă în mîini! Ai neplăceri – ieși afară la o plimbare, meditează, consultă-te cu persoanele apropiate dar nu te avînta spre cel mai înalt pod din oraș. Un cunoscut mi-a zis că acum este-n vogă să te afli în această stare. Aberant.

Bine, să presupunem că pot admite această stare sufletească. Înțeleg femeile care și-au pierdud soții la război, părinții care au văzut moartea copiilor, persoanele care au scăpat ultima șansă spre un viitor reușit. Dar tu, tu care trăiești în oraș, înveți la școală/universitate, ai familia lîngă tine, poți să-ți permiți shopping cel puțin o dată-n  lună, vorbești mai multe limbi – tu n-ai dreptul să rostești acest cuvînt! Oamenii fără picioare își găsesc forță să lupte cu nenorocirea lor, se ocupă cu sportul, zîmbesc, scriu cărți…tu ai putea lor să le spui că ești supărat pentru faptul că n-ai găsit acasă cafea? Nu cred…

11 thoughts on “Într-un pas cu moda ???

  1. daca ar fi sa interpretez visul tau ti-as spune că el reda o parte din ceea ce ai trecut (cel putin din ceea ce am dedus eu din cele citite)
    mormint inseamna o revizuire a trecutului, e semn ca are loc o schimbare, ca trebuie sa schimbi ceva, iar florile de pe mormint si fotografierea lor, cred eu, ca din toata revizuirea aceasta o sa iesi si cu ceva cuceriri sentimentale, iar de sinucigasul in costum, posibil sa fii tu, care intimpini ceva dificultat… as zice ca nu e rau visul, cel putin prin viziunea mea

      • 😀 ingeniosule… lasa depresia, medicul mi-a zis „depresia e psihic, apoi devine cronic si in sfirsit e psihiatria, dar inca esti tinara si ai toata viata inainte” asta se refera si la tine, deci scapa de ea rapid

      • 😀 😀 😀 Hm, bine a spus. Draga mea, eu n-am nicio depresie..eu am scris ca e nu e ok sa cazi in aceasta stare dupa fiecare neplacere 😉

  2. depresia , boala ”in voga” aparuta mai nou si in randul adolescentilor…cunosc multe specimene ”depresive” :)) care vor sa-si ia viata doar fiindca tati si mamai nu vor sa le cumpere un iphone 4S in loc de iphone 4. Stupid . Ar trebui sa citeasca articolul asta si sa observe ce inseamna tristetea .

  3. indeed, treaba asta cu visele e o chestie complicata. eu de fiecare data cand visez ceva neobisnuit ma trezesc ca tiganca din colt, incercand sa citesc pe net, in cafele, in semne, in malai, in ce-o fi numai sa-mi explice cineva de ce creierul meu screme asemenea intamplari. Rar reusesc sa inteleg 🙂

  4. ultimul fragment… imi pare atat de cunoscut…
    oare de ce?
    ah…
    pentru ca exact asta imi spun si eu in fiecare zi…
    chiar daca intr’o oarecare (accentuez oarecare) masura isi atinge scopul… rezultatul nu e unul de durata…

Leave a Reply

