I will !!!

Mă joc cu abstractul, îl împletesc cu absurdul, le tai cu realitatea… Tunelul pe care l-am săpat mulți ani, în curînd va fi iluminat de o forță exterioară care se numește cunoașterea de sine.

Exersînd yoga în capătul podului puțin putrezit care duce adînc în mare, am ajuns la niște concluzii care mi-au schimbat părerea în legătură cu mai multe lucruri de rutină.

Acum totul pare a fi mai rudimentar, mai ordinar, mai previzibil decît îmi imaginam. De fiecare dată cînd ne aflăm la pragul unei deschideri, apar semne, simboluri care se cer a fi decodificate. Ele participă la înalțarea noastră spirituală și de pregătirea pentru o nouă treaptă a vieții. Noi însă, încercăm să privim în negură, facem deducții absurde iar logica chiar contribuie la autodistrugerea semnelor care erau la suprafață…

Mai demult totul mi se părea mai încîlcit, acum însă observ indiciile care mă înconjurau timp îndelungat. Toate cuvintele pe care le-a năpustit asupra mea, aveau un sens ascuns, tainic, secret. Acum am înțeles ce înseamnă acest portret modern pictat în culori sumbre care reliefează o idee incontestabilă.

Am înțeles totul !!! Am prins această undă și i-am înțeles mesajul. I will not give up on you. Now i’m 100% a part of a game, that i’m gonna win.

XOXO

12 thoughts on “I will !!!

  1. Un mesaj “tare” si cred eu ca unul cu succes: I will not give up on you. Now i’m 100% a part of a game, that i’m gonna win.

  2. Mi-e nu mi se pare slab ca mediteaza ci ca se intareste. Isi cauta golurile ca sa le umple. Mi-a placut replica de final. E convingatoare.

Leave a Reply

