I want

Image

Vreau să o sun și să-i spun că evadez din închisoarea propriilor dureri și că nu va mai face parte din viața mea. Dar simt că o să-i aud vocea ei tulburătoare și iarăși mi se va cristalifica un diamant negru care-mi va pulsa sîngele lăsînd în corp substanțele nocive în scimbul celor utile.

Ce fac? Îmi ironisesc timpul în zădar. Cuvinte, fraze, propoziții care n-au nici o valoare în situația creată nu mă vor ajuta cu nimic. Trebuie să acționez cît mai rapid posibil.

Chipeș, spiritual, inteligent, interesant – sunt aproape ideal. Clar că mai am și neajunsuri (nu vi le spun), dar sunt sigur că daca am dorință, pot să fiu cu oricare din frumoasele fetișcane care mă înconjoară la fiecare pas.

Dar, știți senzația asta, cred că i se spune principiu…cînd vrei cu orice scop să obții ceea ce nu ți se supune? Posibil vine din trecutul adînc ai strămoșilor noștri care căpătau absolut orice fără a răspunde la întrebări de genul : De ce? Pentru ce? La ce?

Noroc că trăim în epoca contemporană și regulile de joc au căpătat puțin alt conținut. Dar dacă vreau ceva  – voi obține. Întrebarea e : merită oare să lupt pentru atenția unei dive indeferente?

15 thoughts on “I want

  1. Depinde de diva … si da, eu zic ca merita , dar doar daca indiferenta devine interes , caci altfel … nu cred ca ai mare nevoie de o noua rana ce abia se va cicatriza .

  2. Eu zic ca nu merita sa iti ineci coprul in dive. Eu nu le-as numi dive. Sunt prea usoare pentru a primi un asemenea nume. Le-ai putea obtine usor, prea usor. Iar tu ai nevoie de o femeie care sa te puna pe jar nu sa il stinga.

  3. Sa traiesti toate sentimentele? imi aduce aminte de cazul Matildei din “cel mai iubit dintre pamanteni”.. si cum s’a sfarsit? de-a dreptul tragic.

  4. Dar daca ai obtine asa usor ceva, acel ceva ar fi la fel de interesant? Ma indoiesc. In viata sunt valoroase lucrurile castigate cu efort si multa rabdare, la fel si dragostea, daca vrei sa o detii apoi pentru totdeauna.

Leave a Reply

