I try…

Image

Nisipul se scurge, amintirile rămîn. Sunt singur în pustiul gîndurilor sparte și meditațiilor distruse. Din tot drumul parcurs au rămas doar urmele care denotă existența unui suflet rătăcit pe harta arsă a vieții, cîndva prospere. Golul din sufletul meu, este acum dominat doar de o furtună zgomotoasă…

Încep un nou capitol în viața mea. După o perioadă de limpezire și epurare totală, cred că pot aprinde din nou lampionul sfîșiat de vînt.

După cîteva nopți nedormite. Admir orizontul care se ridică-n cer, iar aerul sărat pătrunde adînc în plămîni echilibrîndu-mi cele două laturi ale sufletului.

Paulo Coelho, în una din cărțile sale a scris că dacă o persoană își dorește ceva din toată inima, atunci tot Universul lucrează în favoarea ei. De ce atunci el [Universul] nu m-a ajutat să-mi înfăptuiesc adevărata mea dorință?

Amuzant, scriu că încep un nou capitol, dar iarăși mă întorc la ea. Încerc să număr pînă la o sută, să citesc cărți filosofice, să ascult muzică clasică, însă imaginea sa vine automat în visurile mele. Pe dracu’. Sunt mai puternic. Voi găsi antibioticul de la infecția ce-i poartă numele!

6 thoughts on “I try…

  1. Toate prospozitiile sunt foarte , foarte frumoase. Imi plac mult adjectivele pecare le folosesti 😀
    Si partea cu Universul iti ofera tot ce vrei … e si un documentar (cred ca si o carte) “The Secret ” .. e destul de interesanta ideea si pe mine m-a convins sa-mi schimb felul de a gandi .. fara sa folosesc negatii – e extrem de greu – si creste putin increderea in sine . 🙂

Leave a Reply

