Diary of a poet ( part IV )

Image

Simt cum zidul de gheață înfrumusețat cu ghimpi de tăcere în sfîrșit s-a topit formînd o pată de cerneală pe hîrtia imaculată a unui nou început.

Căpătîndu-mi liniștea mintală, am decis că e timpul să pun punct în capitolul emoțiilor nedeterminate și meditațiilor neîntemeiate.

I-am scris.

Îmi este greu! M-am săturat de această stare invazivă care mă zdrobeşte din interior. Cred că nu se merită să mă mai gîndesc la ea, dar se pare că Universul mi-a pregătit o răsplată pentru toate greșelile pe care le-am săvîrșit:  să fiu cu ea. Dar, cum poate să-mi placă persoana care-mi provoacă senzația că înot în oceanul sticlelor sparte și cuțitelor tămăduitoare?

Ce atitudine are jertfa silită de puteri față de rechinul malefic care și-a deschis gura țintindu-și dinții imaculați spre dejunul mult-așteptat? Atitudine de deznădejde. Jertfa se uită-n ochii bestiei și hipnotizată de negrul irisului se lasă pradă lăsînd în amintirea existenței sale doar singele bordo împletindu-se cu albastrul extenuant  al apei. Sunt în aceeași situație, dar mai încerc să mă opun .

Chiar este ea atît de invincibilă? Merită oare ea atenția mea? De ce ar trebui să idealizez o persoană egală mie? Nu pot răspunde la aceste întrebări…

Alături de ea simt în suflet un tornado plin de suferință dar și de încredere. Înțelege oare ea ce se întîmplă cu mine? Înțelege oare ea că vine mereu în coșmarurile mele cu un topor spulberîndu-mi speranța la un final fericit? Simte oare ea durerea care mi-o provoacă prin indiferența ei înlemnită?

Calmante, somnifere, antibiotici, nimic nu mă mai poate salva de la apariția tabloului gotic în care eu sunt spînzurat, publicul zîmbește, iar ea, principesa îmbrăcată în rochia aurie, e gata să-mi ardă trupul.

Unde a dispărut băiatul care mereu medita în culori? Ce clonă îmi joacă acum propriul rol în spectacolul unei drame înlăcrimate? O urăsc pentru faptul că mi-a metamorfozat viața într-o clounadă fără final…

Îmi vibrează telefonul. Ea mi-a scris. A acceptat întîlnirea…

Voi supraviețui acest joc necruțător urmînd ideea că cel care-i capabil să planteze trandafiri  în iad, uită că este-n iad.

2 thoughts on “Diary of a poet ( part IV )

  1. ma impresionat fiecare fraza …ai facut sa o simt …si sa inteleg niste lucruri in viata …la care pin acum nu atrageam atentia mersi moolt

Leave a Reply

