Diary of a poet ( part III )

Image

M-am  săturat! Nu mai sunt marionetă, e jocul meu propriu şi eu sunt cel care stabileşte regulile. Absolut tot ce se întîmplă cu mine ultima perioadă, mă blochează.

Oamenii simt fluturaşi în burtă şi zboară pînă la al 9-lea cer, dar eu percep mercurul atot-molipsitor din burtă şi zbor în adîncul sentimentului de uitare. Prezenţa ei în viaţa mea îmi molipseşte sufletul, care în curînd se va despica în zeci de cioburi care vor forma un puzzle fără o imagine concretă.

Mască, exact! Cînd o persoană vrea să-şi păstreze intimitatea, se foloseşte de mască… Poate ea s-a încurcat prea mult jucîndu-se în abstracul unei parodii de existenţă? Poate ea a uitat care îi este adevăratul alter-ego?

Acest comportament, aceste priviri, vorbe, mesaje, obiecţii, glume, zîmbete sunt doar nişte virgule imaginare într-o frază fără final. Oare-şi dă seama ce face?

Usucă toate sentimentele, le distruge, fărîmă, sugrumă, iar tot ce rămîne e o dexteritate temporară care în scurt timp, mai ceva ca o bombă atomică, va izbucni într-o nouă avalanşă de halucinaţii care fermentează absurdul într-o nouă dimensiune.

Mă simt singur dar ştiu că-mi urmăreşte fiecare mişcare. Sunt într-o prăpastie sumbră . Dar, chiar şi cea mai lugubră parte a cerului poate fi iluminată de focurile de artificii…înseamnă că încă nu e totul pierdut!

2 thoughts on “Diary of a poet ( part III )

Leave a Reply

