Diary of a poet ( part II )

Privirea, privirea ei şi-a lăsat amprenta în adîncurile inimii mele. Inocentă, atrăgătoare, artică şi independentă, dacă o pot caracteriza in acest mod. Cînd o observ uitîndu-se la mine, simt cum îmi fierbe sîngele din obraji (Doamne, merci că nu pot roşi!!!).

Mă farmecă, mă ademeneşte, emană fluizi care mă hipnotizează. E o adevărată zeiţă contemporană care împuşcă cu şoapte  spărgîndu-ţi tot viul, toate celulele din corp. Iar atunci cînd nu mai poţi respira şi te afli în capcană, aidoma unei biete păsări care se zbate din ultimele puteri cînd este ţintită de vînător, ea te lasă-n singurătate. De ce tu, fiinţă “inocentă” ce eşti, mă chinui atît de mult?

Dar m-am deprins cu această stare de euforie pe care o simt de fiecare dată cînd o visez. Ea este aievea vampirului energetic, intransigentă şi nesupusă, care mă înjunghie pînă la sînge prin zîmbetul ei graţios şi enigmatic, camuflat de o expresie indeferentă a feţei, aproape pietrificate. Poate că sunt masochist, dar primesc plăcere de la acest joc aberant a celor două flăcări contrare. Unicul gînd care mă mai distanţează de următorul pas, este că nici o flacără nu e veşnică, se poate stinge în orice moment lăsînd doar mirosul picant al unui trecut colorat si a unui viitor alb-negru.

Leave a Reply

